Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

ΑΝ Μ΄ ΑΦΗΣΕΙΣ, ΘΑ.....

Ø  Αν μ’ αφήσεις μόνη, δεν θα τα καταφέρω και είναι το μόνο σίγουρο
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα είμαι πολύ χάλια…
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα είναι λες και έφυγε ένα μέρος από τον εαυτό μου
Ø  Αν μ’ αφήσεις να πάρω τη δύναμη στα χέρια μου, μόνο τότε θα νιώσω «άνθρωπος»
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα…, ήταν η τελευταία του φράση πριν από αυτό το ατυχές και τρομακτικό συμβάν
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα σε περιμένω μια ζωή μέχρι να γυρίσεις
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα κάνω την κόρη σου ευτυχισμένη
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα πεθάνεις
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα πεθάνω
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα χαθώ, θα χαθεί και ο φύλακας άγγελός μου
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα κάνω ό,τι θες
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα σου πω μια άλλη ιστορία αύριο
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα αγοράσω εκείνο το τρενάκι το τηλεκατευθυνόμενο που είδα στην τηλεόραση χθες το απόγευμα
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα επιστρέψω στις μία η ώρα το βράδυ από το πάρτι του φίλου μου
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα μείνω μόνη μου
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα διαλυθώ
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα προσπαθήσω να παλέψω
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα αρχίσω να κλαίω και να βαριέμαι
Ø  Αν μ’ αφήσεις ,θα…, φαινόταν να είναι το παράπονο του σκύλου
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα έχω φύγει στο ζωολογικό δάσος να δω τα ζώα και θα σε έχω ξεχάσει για όλο το κακό που μου έκανες
Ø  Αν μ’ αφήσεις θα πεθάνω
γιατί δίχως εσένα δεν
έχω τι να κάνω
καλύτερα να πέσω να πνιγώ
παρά να είμαι μόνος
σ’ ένα δωμάτιο κλειστό.
Μες στη θλίψη, στη στεναχώρια
αγάπη μου από εσένα χώρια.
Θα πεθάνω…
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα χαθεί το χρώμα από τη ζωή μου
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα σε χάσω και συ είσαι το πιο σημαντικό άτομο στη ζωή μου
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα σου εξηγήσω
Ø  Αν μ’ αφήσεις ,θα σε αφήσω
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα μου λείπεις πολύ και φοβάμαι μήπως δε σε ξαναδώ
Ø  Αν μ’ αφήσεις, δεν θα το αντέξω…
Ø  Αν μ’ αφήσεις,  δεν θα υπάρχω, δεν θάθελα να ζήσω
Ø  Αν μ’ αφήσετε, θα πεθάνω, δεν θα αντέξω μακριά σας, είστε ό,τι πολυτιμότερο έχω
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα σε κάνω ευτυχισμένη
Ø  Αν μ’ αφήσεις  να βγω με τους φίλους μου μόνο εκείνη την ημέρα, θα αρχίσω το διάβασμα, θα κάνω τις ασκήσεις μου
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα πεθάνω, η ζωή μου δεν έχει νόημα χωρίς εσένα
Ø  Αν μ’ αφήσεις, δεν θα έχει νόημα η ζωή μου
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα είσαι δυστυχισμένη
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα στο αποδείξω
Ø  Αν μ’  αφήσεις, θα διαβάσω, αρκεί να φύγεις από το δωμάτιό μου.
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα πεθάνω, δεν μπορώ να ζήσω μακριά σου
Ø  Αν μ’ αφήσεις, δεν ξέρω τι θα κάνω
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα ψάξω να σε βρω
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα κάνω γλέντι
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα σε μισώ για όλη μου τη ζωή
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα φύγω για τη Γερμανία
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα πάω για ψώνια με τους φίλους μου
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα πεθάνω από τη ζήλια μου
Ø  Τι αν μ’ αφήσεις, θα σε βρω
τι αν δε μ’ αφήσεις, θα χαθώ
μωρό μου εγώ σε αγαπώ
αυτό έχω να σου πω
Ø  Αν μ’ αφήσεις, θα πεθάνω
το ξέρεις ότι μπορώ να το κάνω
γι’ αυτό έλα κοντά μου
μη μείνεις μακριά μου
θα ‘ρθεις σ’ ένα λεπτό
αλλιώς θα τρελαθώ
μη ξεχάσεις να φέρεις ζάχαρη
γιατί η ζωή μου θα είναι άχαρη
και μη ξεχάσεις να φέρεις γάλα
γιατί τα αισθήματά μου για σένα είναι μεγάλα
κι όλα αυτά για να φτιάξω τούρτα
της επετείου μας την τούρτα.
Αθήνα, 2010-2011
Μαθητές Α΄ και Γ΄ Γυμνασίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου