Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

ΑΝ....

ΑΝ…
 Α΄ Γυμνασίου 2010-2011
Ø  Αν μπορούσαμε να φτιάξουμε μια μηχανή για να ταξιδεύουμε στο χρόνο, θα πήγαινα σε πολλά μέρη, στο παρελθόν και στο μέλλον
Ø  Αν μ’ αγαπάς, σ’ αγαπώ κι εγώ
Ø  Αν μείνεις, θα μείνω κι εγώ
Ø  Αν χαθείς, θα χαθώ κι εγώ
Ø  Αν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στη σχέση ή τη φιλία, θα διάλεγα τη φιλία
Ø  Αν μ’ αφήσεις, δεν θα σ’ αφήσω εγώ
Ø  Αν με μισήσεις, δεν θα σε μισήσω εγώ
Ø  Αν η γιαγιά μου είχε μουστάκι, θα ήταν παππούς
Ø  Αν σου ξαναπώ εγώ ιστορία, σκασμένο, να κάτσω να μου βάλεις σκουλαρίκι στη μύτη
Ø  Αν γινόμουν κυρίαρχος της Γης, θα εξαφάνιζα τις κατσαρίδες και τα ποντίκια απ’ όλες τις χώρες
Ø  Αν γινόμουν καθηγητής, θα πέταγα με τις κλωτσιές όποιο παιδί μιλούσε στην τάξη
Ø  Αν γινόμουν φυσικός, θα καταργούσα τη θεωρία της σχετικότητας και θα έφτιαχνα άλλη, κατανοητή για τα παιδιά
Ø  Αν γινόμουν αλεξιπτωτιστής, θα πηδούσα από τον Άρη
Ø  Αν είχα φτερά, θα έκανα το γύρο του κόσμου
Ø  Αν γινόμουν Ολυμπιακός, θ’ αυτοκτονούσα
Ø  Αν γινόμουν Υπουργός Παιδείας, θα καταργούσα τις εξετάσεις, τα διαγωνίσματα και γενικά όλο το σχολείο και θα έστελνα τα παιδιά στα fast food να μορφωθούν
Ø  Αν μ’ αγαπούσες, όλα θα ήταν αλλιώς
Ø  Αν μ’ αγαπούσες, θα ήμουν σε άλλο κόσμο
Ø  Αν μ’ αγαπούσες, θα σ’ αγαπούσα
Ø  Αν εσύ ήσουν μαζί μου, κι εγώ θα ήμουν μαζί σου
Ø  Αν πετούσα, πώς θα ήταν όλα σε 10 δευτερόλεπτα;
Ø  Αν σε δω με άλλη, θα πέσω να πνιγώ
Ø  Αν ήταν ένα τίποτα, θα γινόταν ένα ΤΙΠΟΤΑ
Ø  Αν είχα το θάρρος, θα στο έλεγα
Ø  Αν δεν πάω σχολείο, θα κάτσω στο σπίτι και ή θα κοιμηθώ ή θα μπω στο facebook και δεν θα διαβάσω τα μαθήματά μου κι αυτή τη λέξη την τονίζω!
Ø  Αν σε χάσω, θα πεθάνω, θα χαθώ
Ø  Αν μου φύγεις, δε θ’ αντέξω μακριά σου
Ø  Αν ήσουνα στην αγκαλιά μου, θα σε αγαπούσα ακόμα, θα σε γέμιζα φιλιά
Ø  Αν ήμουνα μαζί σου, θα ήμουνα καλά
τώρα που έχεις φύγει είναι πια αργά
Ø  Αν είχα λεφτά, θα έπαιρνα Ferrari
Ø  Αν δεν είχα αφτιά, θα ήμουν τυφλός (πού θα στερεώσω τα γυαλιά;)
Ø  Αν δεν έχει αέρα, δεν θα μπορέσουμε να σηκώσουμε χαρταετό
Ø  Αν βρέχει και δεν έχουμε ομπρέλα, θα βραχούμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου