Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

ΑΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ΤΟΤΕ....

ΑΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ΤΟΤΕ….

 Γ΄ Γυμνασίου 2010-2011

Ø  Δεν θα σου είχα δώσει αυτή την απαίσια εντύπωση
Ø  Δεν θα σου είχα τραβήξει την προσοχή
Ø  Ο συμπαίκτης του θα είχε σκοράρει
Ø  Θα ήμουνα πατέρας
Ø  Θα βρισκόμασταν στη φυλακή
Ø  Θα είχα μια πολύ ωραία παιδική ανάμνηση σε μια ξένη χώρα
Ø  Θα είχαμε δύο νεκρούς κι όχι έναν
Ø  Δεν θα ξεχνούσα το πορτοφόλι κάτω από το τραπέζι
Ø  Δεν θα είχα πληγωθεί τόσο
Ø  Ακόμα θα έψαχνα
μες στης καρδιάς μου τα σκοτάδια
για τα δικά σου χάδια
Ø  Θα μπορούσαν τα πράγματα να είχαν αλλάξει
Ø  Θα ήσουν εδώ δίπλα μου, μαζί μου, να περάσουμε άλλη μια επέτειο μαζί
Ø  Σίγουρα δε θα είχε τέτοια κατάληξη
Ø  Αν είχες κάνει διαφορετικά
είχες πηδήξει πριν τη φθορά
ίσως να ‘χες αλλάξει κάτι
τώρα με συνείδηση επιφανειακή
πλανάσαι ότι είναι η σωστή
αφήνεις το άδικο να εξαπλωθεί
στριμώχνεις το δίκαιο στην άκρη
σώσε τώρα ότι μπορείς
μπας και τα βρεις με τον εαυτό σου
για να μην σκέφτεσαι μετά
καθώς θα σβήνει η φωτιά
της ανίερης ζωής σου
Αν είχα κάνει διαφορετικά
ίσως να ‘χε αλλάξει κάτι
Ø  Θα ήμουν ένας νεκρός εμπιστοσύνης
Ø  Θα ήμασταν μαζί για όλη μας τη ζωή
Ø  Θα ήταν ακόμα φίλος μου και όλα θα ήταν μια χαρά
Ø  Θα είχαμε κάνει πιο εύκολη τη ζωή μας
Ø  Δεν θα ήξερα πως είναι αδερφή μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου